Besluitenlijst week 22 (29-05-2017)

Foto: Sittard-Geleen.nieuws.nl

Besluitenlijst van het College van Burgemeesters en Wethouders. Hieronder vindt u een overzicht van alle onderwerpen waarover het College van Burgemeester en Wethouders van Sittard-Geleen in week 22 van 2017 een besluit heeft genomen.

Aan deze publicatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Stukken met betrekking tot genoemde besluiten zijn niet altijd beschikbaar in verband met eventuele aanpassingen. Bovendien kunnen zij pas worden verstrekt als zij de geadresseerde hebben bereikt. Ook kan het voorkomen dat antwoorden op vragen van raadsleden (art. 37 reglement van orde) pas beschikbaar worden gesteld als de antwoorden de vragenstellers hebben bereikt

Besluitenlijst week 22 (29-05-2017)

Vragen ex artikel 37 RVO inzake inlichtingen tbv. voorbereiding initiatiefvoorstel gemeentelijke bijdrage holocaust namenmonumenten
Het college besluit:

  1. Akkoord te gaan met de antwoordbrief.
  2. Kopie van de antwoordbrief in handen te stellen van de Griffie, ter vermelding op het Gemeenteblad Ingekomen Stukken.

Informatie: Peer Boselie
Telefoon: 046-4778446
E-mail: [email protected]
Portefeuillehouder: burgemeester Sjraar Cox

Vragen ex artikel 37 RVO inzake stand van zaken “Mariahof” te Overhoven
Het college besluit:

  1. Akkoord te gaan met de antwoordbrief.
  2. Kopie van de antwoordbrief in handen te stellen van de Griffie, ter vermelding op het Gemeenteblad Ingekomen Stukken.

Informatie: Raymond Dumont
Telefoon: 046-4778403
E-mail: [email protected]
Portefeuillehouder: wethouder Noël Lebens

Stichting AKJ, Stichting Kindertelefoon, Stichting Sensoor
Het college besluit:

  1. In te stemmen met het aangaan van de ‘overeenkomst van opdracht’ tussen gemeente Sittard-Geleen en Stichting AKJ, Stichting Kindertelefoon en Stichting Sensoor.
  2. Burgemeester machtigt wethouder A.C.H. Verblakt-Schmeits tot ondertekening van de overeenkomst van opdracht op grond van artikel 171, tweede lid, Gemeentewet

Informatie: Marjon van der Leeuw
Telefoon: 046-4778820
E-mail: [email protected]
Portefeuillehouder: wethouder Astrid Verblakt

Eerste kwartaalrapportage 2017 Sociaal Domein
Het college besluit:

  1. De eerste kwartaalrapportage 2017 Sociaal Domein vast te stellen.
  2. De rapportage ter kennisname en bespreking door te leiden naar de commissie Decentralisatie Inkomensondersteuning Wijkgericht Werken Zorg en Welzijn.

Informatie: Rian van Loon
Telefoon: 046-4778827
E-mail: [email protected]
Portefeuillehouder: wethouders Astrid Verblakt, Leon Geilen, Bert Kamphuis

Kaderbrief 2017
Het college besluit:

  1. In te stemmen met doorgeleiding van het raadsvoorstel met betrekking tot de Kaderbrief 2017 ter agendering in de raadsvergadering van 5/6 juli 2017.
  2. De Kaderbrief 2017 vast te stellen.

Informatie: Gerrie de Bruijn
Telefoon: 046-4778039
E-mail: [email protected]
Portefeuillehouder: wethouder Pieter Meekels

Cookieinstellingen