Sittard-Geleen, 05-03-2012 | Ondernemers spelen elkaar de bal toe, de consument profiteert en samen leveren ze een bijdrage aan het goede doel.
Sittard-Geleen, 05-03-2012 | Ondernemers spelen elkaar de bal toe, de consument profiteert en samen leveren ze een bijdrage aan het goede doel.
In het weekend van 2 tot en met 4 maart was het feest bij Autobedrijf Nizet BV, Citroën dealer. De rode loper lag uit voor 2 prachtige Citroën modellen, de C1 in zijn nieuwe outfit en de compleet nieuwe DS5 die ook als Hybrid 4 leverbaar is. Maar Nizet had meer bedacht en ook het Glazen Huis ingezet. Met DJacky en een live optreden van de voormannen van de Janse-Bagge Band, Henk Steijvers en Ton Meijsen op vrijdagavond.
Het was een zeer geslaagde avond. Aan eten en drinken ontbrak het niet en evenmin aan competitie. Die ontstond tijdens een veiling voor het goede doel van www.50jaar.org . Zo had Jan Smeets van Pinkpop een aantal kaarten ter veiling aangeboden. Brand Bier bood een mooi bedrijfsarrangement voor 25 personen en 2 VIP kaarten bij de Volta Limburg Classic ter veiling aan. Samen leverde dat ruim € 3000 op en een heel goed gevoel.