Website gemeente had vorige week een storing bij ‘online regelen’

Foto: SGN

Op de website van de Gemeente Sittard-Geleen kunnen inwoners middels online formulieren allerlei zaken regelen of aanvragen.

Wie in de periode tussen 23 en 27 mei 2019 via de website van de Gemeente Sittard-Geleen een digitale aanvraag heeft gedaan maar daarop nog geen reactie heeft ontvangen van de gemeente kan het best even contact opnemen.

Tussen 23 en 27 mei heeft zich een – inmiddels verholpen – storing voorgedaan in de afhandeling van de online aanvraagformulieren op de website van de gemeente. Het betrof met name formulieren voor het doorgeven van een verhuizing of het aanvragen van een BRP uittreksel.

Mensen die de formulieren invulden kregen geen foutmelding, maar de formulieren werden níet naar de gemeente verzonden.

Heeft u in deze periode een digitale aanvraag gedaan op de website van de Gemeente Sittard-Geleen en daarop nog geen reactie ontvangen? Neem dan contact op met de gemeente. Bel het verkorte nummer 14046 of stuur een bericht via het online contactformulier.

Aanvragen die voor 23 of na 27 mei 2019 zijn ingevuld, zijn wel bij de gemeente binnengekomen.

Cookieinstellingen