Brons Swentibold dames op NK turnen

04 dec 2011, 10:00Sport
d62vh1t78ot205g8spu9wkygn 99957
Sittard-Geleen, 03-12-2011 | Op zaterdag 3 december hebben de dames van Swentibold Sittard goed gepresteerd op het NK Turnen voor teams in Waalwijk. In de ochtend behaalden de junioren het brons en 's avonds evenaarden de senioren die prestatie.
Sittard-Geleen, 03-12-2011 | Op zaterdag 3 december hebben de dames van Swentibold Sittard goed gepresteerd op het NK Turnen voor teams in Waalwijk. In de ochtend behaalden de junioren het brons en 's avonds evenaarden de senioren die prestatie.
loading

Loading articles...

Loading