Sittard-Geleen, 03-12-2011 | Op zaterdag 3 december hebben de dames van Swentibold Sittard goed gepresteerd op het NK Turnen voor teams in Waalwijk. In de ochtend behaalden de junioren het brons en 's avonds evenaarden de senioren die prestatie.
Sittard-Geleen, 03-12-2011 | Op zaterdag 3 december hebben de dames van Swentibold Sittard goed gepresteerd op het NK Turnen voor teams in Waalwijk. In de ochtend behaalden de junioren het brons en 's avonds evenaarden de senioren die prestatie.