Sittard-Geleen, 09-09-2011 | Vanavond stond de derde oefenwedstrijd op het programma voor Ruijters Eaters Geleen. Helaas duurde de wedstrijd slechts 4 minuten en 37 seconden.
Sittard-Geleen, 09-09-2011 | Vanavond stond de derde oefenwedstrijd op het programma voor Ruijters Eaters Geleen. Helaas duurde de wedstrijd slechts 4 minuten en 37 seconden.
De hal van de Elche is half open en door hoge temperatuur ontstond er veel mist boven de ijsvloer. Tijdens de warming up werd al duidelijk dat het heel moeilijk werd om de wedstrijd uberhaubt te beginnen.
Na overleg werd er toch aan de wedstijd begonnen, maar binnen een paar minuten werd al de eerste pauze ingelast. Alle spelers schaatsten een paar rondjes om de mist weg te krijgen, wat aardig lukte. Maar na 4 minuten en 37 seconden vond de scheidsrechter het te gevaarlijk om deze wedstrijd uit te laten spelen en staakte hij het oefenduel. Voor Dortmund is dit al het tweede duel deze maand gestaakt werd.
Voor de meegereisde Eaters fans was het een teleurstellende avond, want geld gaf Dortmund niet terug. Alleen een vrijkaartje voor een volgende wedstrijd...
Komende zondag wordt de return gespeeld in Glanerbrook. Hopelijk zijn hier dan geen problemen!