Ondanks het coronatijdperk kan
Eaters met trots melden dat het voor de komende 3 jaar (met een optie voor een vierde jaar) de landelijke cafetaria-formule Snackpoint als naam-/hoofdsponsor aan de club heeft kunnen verbinden.
Eaters Limburg speelt de komende jaren dan ook onder de naam
Snackpoint Eaters Limburg.
Snackpoint, met de roots in Geleen, opereert landelijk en heeft momenteel 93 vestigingen in Nederland en één in Bolderberg, België (vlakbij circuit Zolder) en wordt geleid door formulemanager Roger Gielen uit Geleen. Samen met zijn vrouw Marlie exploiteert hij zelf ook nog vier Snackpoint-zaken in Puth, Munstergeleen, Susteren en Bunde en verzorgen zij via Snackpoint on Tour ook feesten en partijen bij u thuis.
Eaters voorzitter Ron Lahay is verheugd dat Snackpoint de komende 3 jaar aan de Eaters verbonden is: "De samenwerking is nog pril, maar we hebben al diverse ideeën voor de toekomst, waar iedereen profijt van zal hebben. Het grote voordeel is dat onze huisdesigner MDesign Web+Graphic Studio ook alle promoties, ontwerpen, et cetera voor Snackpoint verzorgt, dus de lijnen zullen heel kort zijn."
Michel (eigenaar van MDesign) heeft in tijdens een actiebespreking van Snackpoint een 'puck opgegooid' of Snackpoint in haar jubileumjaar (25 jaar) niets voor Eaters kon betekenen. Na diverse gesprekken kwam men vrijdag op het punt dat de contracten werden getekend en is de samenwerking een feit.
Snackpoint staat graag midden in de gemeenschap en daarom past dit partnership met Eaters perfect. Op dezelfde manier is Snackpoint ook verbonden aan Fortuna Sittard.
Voor Roger is het cirkeltje rond nu, na 25 jaar, Snackpoint aan Eaters wordt verbonden. Roger en Snackpoint zijn namelijk beide onder de rook van Glanerbrook opgegroeid; hij werd geboren in de Daalstraat en de eerste Snackpoint stond aan de Rembrandtlaan.