Internationale prijs voor carnavalssite Vastelaovendinlimburg.nl

Foto:

Sittardenaren Arvid Bux en Loe Spee startten samen met een aantal enthousiaste provinciegenoten een paar jaar geleden met de website vastelaovendinlimburg.nl. 

Daarmee voorzag hij in een behoefte, want er was nog nergens in de provincie een website waar alles en iedereen die in Limburg iets met carnaval heeft zijn ei kwijt of informatie vinden kon. Zowat alle programma’s van alle carnavalsverenigingen in de hele provincie zijn via de site terug te vinden en daarnaast meldt men allerlei wetenswaardigheden en actueel carnavalsnieuws, van liedjesverkiezingen tot prinsuitroepingen en van auw wieverbals tot grote carnavalsoptochten. Daarbij wordt ook veel gebruik gemaakt van social media.
Afgelopen jaar ging Vastelaovendinlimburg in op de uitnodiging van Media Groep Limburg (MGL) – uitgever van Dagblad De Limburger/Limburgs Dagblad – en Brand Bier om een samenwerkingsverband aan te gaan. En dat leidde tot een mooi succes voor MGL, waarvan de glorie uiteraard afstraalt op de eerste initiatiefnemers voor Vastelaovendinlimburg.nl.
In San Fransisco kreeg de uitgever van de Limburgse kranten de INMA-award voor ‘beste nieuw product voor een nieuw publiek’ voor de website Vastelaovend in Limburg. De prijs op het gebied van marketing en innovatie binnen de nieuwsindustrie geniet groot aanzien.
» zie ook: website INMA
inmawc-prijs-voor-mgl-vastelaovend-in-limburg
Cookieinstellingen