Maatschappij Voor Beter OV opent meldpunt dienstverlening van spoorbedrijven

Foto:

Vanaf vandaag kunnen we eindelijk ergens terecht met onze frustraties over de NS. Is je trein te laat, te vroeg of überhaupt niet vertrokken meldt het dan bij de Maatschappij Voor Beter OV.

De Maatschappij Voor Beter OV opent het meldpunt uit onvrede over de vele treinen die uitvallen en de eventuele verhoging van de treinreistarieven in de spits, dat gisteren bekend werd gemaakt. 
De organisatie is het zat. “De reiziger komt op de plaatsen 1, 2 en 3. Mooi gezegd. Maar sinds jaar en dag worden passagiers geconfronteerd met daden van met name de NS die haaks staan op deze stelling”, meldt een woordvoerder van de Maatschappij Voor Beter OV. 
Op de website voorbeterov.nl kunnen reizigers hun ervaringen over de NS delen. Zodra er genoeg klachten verzameld zijn worden deze aangeboden aan Mansveld, ProRail, NS en andere vervoerbedrijven. Dus NS maak je borst maar nat. 
Zo meldt het ANP.
Cookieinstellingen