Besluitenlijst Week 2 2018

Foto: Sittard-Geleen.nieuws.nl

Besluitenlijst van het College van Burgemeesters en Wethouders. Hieronder vindt u een overzicht van alle onderwerpen waarover het College van Burgemeester en Wethouders van Sittard-Geleen in week 2 van 2018 een besluit heeft genomen.

Aan deze publicatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Stukken met betrekking tot genoemde besluiten zijn niet altijd beschikbaar in verband met eventuele aanpassingen. Bovendien kunnen zij pas worden verstrekt als zij de geadresseerde hebben bereikt. Ook kan het voorkomen dat antwoorden op vragen van raadsleden (art. 37 reglement van orde) pas beschikbaar worden gesteld als de antwoorden de vragenstellers hebben bereikt

Besluitenlijst Week 2 (08-01-2018)

Periodieke wijziging APV Sittard-Geleen (achttiende wijziging)
Het college besluit:

  1. Kennis te nemen van de APV Sittard-Geleen (achttiende wijziging) met toelichting.
  2. In te stemmen met het doorgeleiden van het raadsvoorstel naar de Raad.

Informatie: Mark Boesten
Telefoon: 046-4777704
E-mail: [email protected]
Portefeuillehouder: burgemeester Sjraar Cox

Gemeentelijke onderscheiding (Speld van Verdienste)
Het college besluit een gemeentelijke onderscheiding toe te kennen aan mevrouw E. Maassen.
Informatie: Sylvia Gimbrere
Telefoon: 046-4778404
E-mail: [email protected]
Portefeuillehouder: burgemeester Sjraar Cox

Vervolg verbeterplan begroting 2018
Het college besluit:

  1. Kennis te nemen van de brief ‘begroting 2018’, van de provincie Limburg d.d. 12 december 2017.
  2. In te stemmen met het vervolg van het verbeterplan begroting 2018, passend binnen het besluit van de provincie Limburg tot preventief toezicht.

Informatie: Gerrie de Bruijn
Telefoon: 046-4778039
E-mail: [email protected]
Portefeuillehouder: wethouder Pieter Meekels

Wijziging artikel 17:5 Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Sittard-Geleen als gevolg van de uitwerking CAO gemeenten 1 mei 2017 – 1 januari 2019
Het college besluit de wijziging in artikel 17:5 Arbeidsvoorwaardenregeling als gevolg van de uitwerking CAO gemeenten 1 mei 2017 – 1 januari 2019 vast te stellen.
Informatie: Veronique Ariaans
Telefoon: 046-4777439
E-mail: [email protected]
Portefeuillehouder: wethouder Pieter Meekels

Regionale samenwerking onderhoud openbare ruimte; voorgenomen besluitvorming
Het college besluit:

  1. Akkoord te gaan met de definitieve businesscase “Samenwerken in wijkteams”;
  2. Een voorgenomen besluit te nemen ten aanzien van de samenwerkingsovereenkomst met de gemeente Beek en de gemeente Stein betreffende wijkteams en voor wat betreft de organisatorische en personele gevolgen daarvan een adviesverzoek voor te leggen aan de Ondernemingsraad.
  3. Kennis te nemen van het eerste organisatie- en gebiedsplan samenwerken in wijkteams voor 2018.

Informatie: Ron Grooten
Telefoon: 046-4778685
E-mail: [email protected]
Portefeuillehouder: wethouder Leon Geilen

Cookieinstellingen