Rabobank Clubkas Campagne voor derde jaar op rij een succes

Foto:

Van 9 tot en met 22 april organiseerde Rabobank Westelijke Mijnstreek de derde Rabobank Clubkas Campagne. De actie werd opnieuw een groot succes, want 9.429 leden van de bank (37%), brachten in totaal 45.431 stemmen uit op hun favoriete clubs. 

In totaal was € 150.000 te vergeven en dit betekent dat elke stem € 3,30 waard is (afgerond). Aan de Rabobank Clubkas Campagne deden 496 verenigingen mee. 
Met 566 stemmen is Kasteelpark Born voor het tweede jaar op het seminar voor verenigingen en stichtingen tot de grote winnaar uitgeroepen. Goed voor een donatie van € 1.868,77. 
Fanfare St. Caecilia Spaubeek (420 stemmen = € 1.386,72) en Schutterij St. Laurentius uit Spaubeek (383 stemmen = € 1.264,56) zijn goed voor plaats 2 en 3 in de lijst van meest gehaalde stemmen. “De enthousiaste deelname van het overgrote deel van onze recreatieve verenigingen en stichtingen en het feit dat het derde jaar op rij weer meer stemmen uitgebracht zijn, bevestigt dat onze leden zeer betrokken zijn bij de lokale samenleving”, zegt Jacques van der Linden, directievoorzitter van Rabobank Westelijke Mijnstreek. 
De verenigingen hebben veel werk gemaakt van de promotie van hun club. Overal doken leuke en ludieke acties op om de achterban te bewegen te stemmen en zo de clubkas te spekken. Daarbij was er wel een maar: alleen leden van Rabobank Westelijke Mijnstreek mogen stemmen. Klant zijn alleen, telt niet. Leden hebben een streepje voor (zie kader). Klanten moesten op 1 januari 2014 lid zijn om te mogen stemmen. Elk lid mocht 5 stemmen uitbrengen, maar maximaal 2 op een en dezelfde vereniging. Zo is een evenwichtige verdeling van de stemmen automatisch gewaarborgd.
De totale uitslag is te vinden op www.rabobank.nl/wm.
Cookieinstellingen