Social Media Clubs in Limburg werken samen

22 jun 2012, 2:11 Nieuws
jack peeters ateron

Sittard-Geleen, 22-06-2012 | Op zaterdag30 juni aanstaande vindt een jaarlijks terugkerend evenement plaats om social media - een wereld waarbij mensen zich verbinden - te vieren. Social Media Club Sittard-Geleen en - in hun opstartfase - Roermond en Weert doen eraan mee, maar ook Heerlen en Maastricht.

Sittard-Geleen, 22-06-2012 | Op zaterdag
30 juni aanstaande vindt een jaarlijks terugkerend evenement plaats om social media - een wereld waarbij mensen zich verbinden - te vieren. Social Media Club Sittard-Geleen en - in hun opstartfase - Roermond en Weert doen eraan mee, maar ook Heerlen en Maastricht.

Het is een gezamenlijk initiatief om kennis te delen, inspiratie op te doen en écht Social met elkaar om te gaan.

Pitchbus tour
De Social Media Clubs organiseren een busreis die stopt in vijf Limburgse steden. Tijdens de reis mag ieder kort een presentatie verzorgen. Daarbij is er één voorwaarde: je mag niet communiceren over je eigen bedrijf! De tour gaat naar #SMDay040 . Een dag voor en samen met mensen die interesse hebben in Social Media en in het ontmoeten van mensen. Een compleet gecrowdsourced evenement in Eindhoven met workshops, lezingen, BYO dinner en een quiz!
De kosten voor de bus tour zijn € 15,- p.p. Aanmelden kan via www.smc046.nl . Vanaf 40 personen gaat de bus rijden. Dus nodig je vrienden, kennissen en collega’s uit!

Heenreis
10.15 uur station Heerlen
11.00 uur station Maastricht
11.45 uur station Sittard
12.30 uur station Roermond
13.15 uur station Weert
13.45 uur station Eindhoven
14.00 uur lunchpauze
15.00 uur deuren geopend.
De locatie van het evenement is het oude postkantoor van Eindhoven, vlakbij het station.

Terugreis
22.00 uur vertrek vanuit station Eindhoven.

Wat is een social media club?

De Social Media Club is een van origine Amerikaans fenomeen. Chris Heuer en Kristie Wells startten in maart 2006 in San Francisco en kennen inmiddels meer dan 170 lokale activiteiten over de gehele wereld. We willen er voor zorgen dat Social Media niet een soort echokamer wordt van zelfversterkende gedachten, maar vooral wordt gevoed door diverse meningen en perspectieven.

De club wil een platform en een ontmoetingsplaats zijn, waar professionals op het gebied van social media met ieder ander die professioneel geïnteresseerd is in het onderwerp, face to face kennis en ervaringen kunnen uitwisselen. If you get it, share it!

Missie
Social Media Club brengt ondernemers, marketeers, journalisten, uitgevers, communicatiespecialisten, artiesten, amateur media uitgevers, citizen journalists, leraren, studenten en andere geïnteresseerden samen. In essentie mensen die media maken en consumeren met een interesse voor social media.